سیاست حفظ حریم خصوصی

 

در فروشگاه یاس چرم، ما در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت محصولات به مشتریان خود هستیم. ما به حریم خصوصی شما اهمیت می‌دهیم، هنگامی که به وبسایت ما دسترسی پیدا می کنید، فرض می‌کنیم که شما سیاست حفظ حریم خصوصی فروشگاه ما را خوانده و پذیرفته‌اید. توجه داشته باشید که یاس چرم در برابر هر گونه سوء استفاده از اطلاعاتی که شما به هر وبسایت یا برنامه ثالث ارائه می‌دهید، مسئول نیست.

جمع‌آوری اطلاعات

ما این اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنیم که شامل نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل است. این اطلاعات به منظور ثبت سابقه و بهبود محصولات آتی ما جمع‌آوری می‌شوند.ما طلاعات شما را که در برگه ثبت نام و صورت حساب ثبت می‌کنید برای سفارش شما استفاده می کنیم و در مواقعی که بخواهید حساب خود را حذف کنید تمامی اطلاعات شما که مربوط به اسم،آدرس،ایمیل و شماره تلفن است از بین خواهد رفت.اگر به مدت یک سال حساب ایجاد شده فعال نباشد،حساب کاربری به طور خودکار از بین خواهد رفت.

امنیت اطلاعات

یاس چرم از گواهی دیجیتال – Certum Commercial SSL شرکت CERTUM برای رمزگذاری و حفاظت از داده‌ها استفاده می‌کند. اگر سؤالی درمورد سیاست ما دارید، از شما خواهشمندیم به ما yascharm98@gmail.com ایمیل بزنید.

کوکی‌ها

کوکی‌ها مقدار محدودی از داده‌های ذخیره شده در رایانه کاربر هستند که به منظور ثبت برخی از عوامل خاص مانند تنظیمات کاربر، الگوی ترافیک، و غیره به کار می‌روند. کوکی‌ها به طور خودکار پس از پایان وبگردی توسط یک مرورگر به پایان می‌رسند.

تغییرات سیاست

تغییرات در سیاست ما به طور منظم در وبسایت به روز می‌شوند. در صورت داشتن هرگونه سوال، با ما تماس بگیرید.