قوانین و مقررات

لطفا مطالعه شود:

  1. شیوه حمل بسته به نوع و حجم محصول(کیف،کفش و چمدان)روش مناسب انتخاب می‌شود که در حالت عادی محصولاتی مانند کیف و کفش که دارای اندازه ای متناسب هستند با استفاده از پست ارسال می شوند و خریدار در صورت داشتن تمایل برای دریافت محصول خریداری شده خود به گونه ای دیگر(برای مثال باربری یا تیپاکس و…)می‌تواند برای هماهنگی با فروشگاه از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده اقدام نماید.ارسال چمدان به دلیل حجم آن با یکی از روشهای(پست،باربری یا تیپاکس)انجام می‌شود که به خریدار در اینباره اطلاع رسانی خواهد شد.
  2. مدت زمان تحویل محصول با عنایت به بند شماره ۱ مرسولات پستی با پست پیشتاز یا سفارشی ارسال می‌شوند که زمان تحویل معمولا بین ۳ روز الی ۵ روز کاری(شامل تعطیلات نمی‌شود)است که قطعا شرایطی مانند مسافت مقصد می‌تواند تاثیرگذار باشد. د رمورد باربری هم این زمان حدودا بین ۳ روز الی ۵ روز تخمین زده می‌شود،تمام زمان‌های مذکور به صورت تخمینی و از زمان ارسال است،بدیهی است فروشگاه خود‌ را موظف می‌داند که در این چرخه کمترین زمان بین خرید محصول تا رسیدن به دست خریدار سپری شود.
  3. استرداد وجه و مرجوعی کالا تمام  کالا های ارایه شده باکیفیت بوده و ما در انتخاب آنها ملاک های لازم را به دقت بررسی کرده ایم که موجب رضایت خاطر خریداران و اعتماد شان به ما شود،اما درباره مواقعی که نیاز به بازگشت وجه پرداختی از سوی خریدار یا مرجوع کردن کالا است چند نکته وجود دارد که موارد فوق در این چارچوب قابل اجرا است : انصراف خریدار به هر دلیلی بعد از واریز مبلغ محصول و قبل از ارسال آن توسط فروشگاه مانعی ندارد و مبلغ یاد شده بی کم و کاست حداکتر تا چهار روز بعد از انصراف به حساب خریدار واریز می‌گردد و اگر بعد از ارسال کالا خریدار منصرف شود،منوط به استفاده نشدن از کالا و سالم بودن تمام قسمت های آن(یراق آن از قبیل قفل ها،سرزیپ،زیپ،عدم خراش روی چرم کیف یا کفش،بدنه چمدان،پاره شدگی جیب ها و آستر داخل آن،سالم بودن چرخهای چمدان و بدنه آن،استفاده نشدن از کفش،نبود خط تاخوردگی روی پنجه کفش و عدم آثار ساییدگی در زیره کفش)خریدار می‌تواند محصول را با نوعی دیگر از محصولات موجود فروشگاه که هم قیمت یا بالاتر از قیمت محصول مرجوعی هستند فقط تعویض نماید و هزینه ارسال آن به عهده خریدار است. مورد بعد مرجوع کردن کالا به دلیل مغایرت آن باتوضیحات مندرج در صفحه محصول است که فروشگاه با اطمینان به محصولات خود و رعایت اصل انصاف و صداقت در معامله برای آسایش خاطر مشتری در چنین حالتی ملزم به پس‌گرفتن کالا و استرداد مبلغ آن پس از دریافت کالای مرجوع شده،منوط به استفاده نشدن از کالا و سالم بودن تمام قسمت های آن(یراق آن از قبیل قفل ها،سرزیپ،زیپ،عدم خراش روی چرم کیف یا کفش،بدنه چمدان،پاره شدگی جیب ها و آستر داخل آن،سالم بودن چرخهای چمدان و بدنه آن،استفاده نشدن از کفش،نبود خط تاخوردگی روی پنجه کفش و عدم آثار ساییدگی در زیره‌ی کفش)است که حداکثر تا چهار روز بعد آن به حساب خریدار بی کم و کاست واریز می‌گردد.
  4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن حوزه‌ی فعالیت فروشگاه کلیه محصولات نو بوده و نیازی به پشتیبانی و تامین لوازم و قطعات ندارند و تنها برای اموری مانند شرایط نگهداری محصول و افزایش طول عمر و کارایی آن می‌توان راهنمایی های لازم را از راه ارتباط با فروشگاه کسب کرد.
  5. شرایط ضمانت اما در باره‌ی ضمانت برخی کفش ها که در صفحه توضیحات آن قید شده باشد،ضمانت شامل شش ماه شکستگی زیره‌ی کفش است،مدت زمان ضمانت شش روز بعد از تاریخ خرید محصول حساب می شود و روند مرجوعی و هزینه آن به عهده فروشگاه است بنابراین با هماهنگی با فروشگاه و فقط از طریق پست باید باشد که پس از تعویض آن(در صورتی که آن مدل،رنگ و سایز در فروشگاه موجود نباشد با همانگی خریدار،مدل کفشی هم قیمت یا بالاتر از آن توسط خریدار انتخاب شده و ارسال می‌گردد که این امر فقط در دسته مربوطه قابل اجرا است،اگر کفش مردانه بوده انتخاب جایگزین نمی‌تواند در دسته کفش زنانه باشد و برعکس)به آدرس مشتری ارسال میگردد.
  6. پرداخت مبلغ خرید تنها از طریق درگاه مستقیم و امن بانکی میسر می‌باشد.