معرفی کیف‌های تمام چرم و نحوه نگهداری آنها

کیف‌های تمام چرم یکی از محصولات پرطرفدار در میان مردم است که براساس جنس و کیفیت رتبه بندی می‌شوند. محصولات چرم از پوست حیوانات مختلف مانند: گاو ، گاومیش و بز تولید می‌شوند. محصولات چرمی یکی از گزینه‌های مناسب برای افراد شیک پوش بوده که علاوه برزیبایی مقاوم و با دوام است. صفحه اینستاگرام ما

امروزه چرم، یکی از محصولات پرطرفدار در میان مردم است. محصولات چرم، علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی و بسیار متفاوت تری از چرم‌های تقلبی و مصنوعی هستند. کیف‌های تمام چرم،  از پوست حیوانات مختلف ، مانند: گاو، گوسفند، بز و گاومیش تولید می‌شوند؛ که از این چرم ها در تولید محصولات دیگر مانند: کمربند،  کیف پول و غیره نیز استفاده می‌کنند. امروزه افراد، علاقه‌ی زیادی به داشتن تیپ و استایل خاص دارند؛ که چرم مکمل این موضوع است. برخوردارند. کیف‌های تمام چرم براساس جنس و کیفیت رتبه بندی می‌شوند. چرم‌های طبیعی از نظر هزینه

چرم گاو در تولید کیف‌های تمام چرم :

در این مرحله، پوست گاو پس از دباغی شدن، وارد مرحله‌ی تولید می‌شود. چرم مرغوب گاوی، خود نیز به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. چرم گاوی مرغوب کاملا قابل تشخیص بوده، که از نظر کیفیت بسیار بادوام و مقاوم است. از چرم گاو، برای تولید کیف های تمام چرم استفاده می‌شود؛ زیرا پوست گاو بسیار مقاوم و نرم است و قابلیت انعطاف‌پذیری دارد.

ویژگی‌های چرم مرغوب گاوی

  1. انعطاف پذیری بالا : این نوع از چرم، به علت نرم بودن ، بسیار انعطاف پذیر است؛ به همین دلیل یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده‌ی روزانه می‌باشد.
  2. ضخامت و مقاومت آن : پوست گاو بسیار ضخیم و مقاوم است. این امر موجب افزایش طول امر محصولات تولیده شده می‌شود؛ که به همین علت یکی از گزینه‌های مناسب برای تولید کیف‌های تمام چرم است.
  3. ضد آب بودن :چرم گاو ، یکی از چرم‌‌های مقاوم در برابر آب بوده؛ که از نفوذ آب به داخل کیف جلوگیری می‌کند و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی در مقابل بارش باران باشد.

تولید انواع کیف‌ های تمام چرم وکاربرد آن‌ها : کیف‌های تمام چرم در مدل‌ها و سایز‌های مختلف تولید می‌شوند. کیف‌های چرم، مختص به سن خاصی نیستند و برای تمامی افراد مناسب می‌باشند. برای تولید انواع کیف چرم از جنس‌های مختلف استفاده می‌کنند. مانند: کیف‌های دستی زنانه چرم، کوله پشتی، کیف پول، کیف چرم مردانه، کیف مدارک و کیف رودوشی .

کیف چرم اداری: کیف‌های چرم برای اکثر مشاغل حرفه‌ای، مناسب هستند. که علاوه بر کارمندان ، مشاغل  دیگر نیز می‌توانند از این کیف استفاده کنند؛ همچنین این کیف‌های چرمی گزینه‌ی مناسبی برای حمل لب‌تاب می‌باشند.

کیف چرم زنانه : بانوان از این مدل کیف‌ها، در مراسم‌های مختلف از جمله : محیط‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‌ های رسمی و میهمانی ها استفاده می‌کنند. که علاوه بر ظاهر شیک و جذاب ، قابلیت ست کردن نیز دارد.

کیف چرم مردانه : کیف‌های چرم مردانه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شوند. از این کیف‌ها می‌توان در محیط‌های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد.کیف چرم مردانه، برای نگهداری از مدارک و کارت بانکی بسیار مناسب هستند.

یاس چرم فروشگاه تخصصی کیف‌های چرم :

برای اولین بار صنعت چرم، در تبریز راه اندازی شد، پس از آن این صنعت در شهرهای دیگر نیز گسترش یافت.

برای خرید چرم‌های اصل و دریافت قیمت و مشاوره می‌توانید به فروشگاه یاس چرم مراجعه کنید. فروشگاه‌های معتبر با به کارگیری فناوری و تکنولوژی‌های به روز انواع چرم‌ها را با بهترین کیفیت تولید کرده وبه بازار ارائه می‌دهد.

نکات مهم در خرید کیف‌های تمام چرم :

  1. نرمی و انعطاف پذیر بودن : چرم ها از لحاظ جنس با هم متفاوت هستند؛ و پس از دباغی به محصولات مختلف تبدیل می‌شوند. یکی از ویژگی های چرم خوب نرمی و انعطاف پذیری آن بوده، که جزء نکات مهم به شمار می‌رود.
  2. تشخیص چرم اصل : یکی از راه‌های تشخیص چرم اصل، توجه به لایه‌ی زیری آن است. زیرا لایه‌‌‌ی زیرین چرم درای پرز بوده که چرم‌های مصنوعی فاقد این ویژگی هستند. امروزه با استفاده از فناوری های مختلف سعی بر شبیه‌سازی چرم ‌های مصنوعی داشته اند .
  3. توجه به گارانتی داشتن محصول : برای خرید کیف‌های تمام چرم به مراکز مطمئن و قابل اعتماد مراجعه کنید و از داشتن گارانتی اطمینان حاصل فرمائید.
  4. از محصولات چرم در برابر اشیای تیز محافظت کنید؛ زیرا امکان خط و خش وجود داشته، که موجب کاهش کیفیت محصول می‌شود.

نحوه نگهداری از کیف‌های تمام چرم :

  • سعی کنید همیشه کیف خود را تمیز نگه دارید؛ زیرا گرد و خاک، در طول زمان باعث از بین رفتن کیفیت چرم می‌شود. برای این کار می‌توانید از محلول‌های مخصوص چرم استفاده کنید.
  • برای از بین بردن لکه‌های موجود از دستمال‌های خشک استفاده نکنید؛ برای تمیز کردن بهتر است؛ از دستمال مرطوب یا اسفنج استفاده کنید.
  • در صورت خیس شدن چرم، رطوبت و خیسی را گرفته و در معرض نور خورشید قرار دهید؛ تا به کیفیت اول خود باز گردد.
  • برای حفظ انعطاف و نرمی کیف‌های چرم از واکس استفاده کنید.
  • کیف‌های چرم ضدآفتاب نیستند؛ به این خاطر از قرار دادن این محصول به صورت مستقیم در برابر آفتاب خودداری کنید.
  • اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از کیف چرم خود را ندارید؛ داخل کیف را پر کرده، تا حالت اولیه‌ی خود را از دست ندهد.
  • این چرم ها قابلیت شستشو به وسیله‌ی ماشین را ندارند.
  • از نگهداری خودکار و عطر و هرگونه لوازم شیمیایی خود درکیف چرم خودداری کنید؛ زیرا امکان ایجاد لکه در کیف وجود دارد.
  • کیف‌های چرم قابلیت شکل گیری دارند؛ به همین خاطر اشیای بزرگ در جیب‌های آن قرار ندهید.
  • از کیف خود را در برابر اشیای تیز و برنده محافظت کنید.

 

در مجموع محصولات چرم یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید است؛ که علاوه بر کیفیت و دوام بالا دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد؛ برای خرید می‌توانید به فروشگاه یاس چرم مراجعه کرده و اطلاعات کافی دریافت کنید.

و بعد از اطلاعات کافی محصول مورد نظر را تهیه کنید.